Известие

Collapse
No announcement yet.

Калибриране на часовника за температура

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Калибриране на часовника за температура

    Може ли на наште кочини да се калибрира/настрой уреда за температура на таблото.
    Примерно с ФЕС дали има подобна функция с платените версии?
    На други марки определено е отворена калибрацията на уредите - при нас как е ?
    AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

  • #2
    Първоначално публикувано от vlalov Покажи съобщение
    Може ли на наште кочини да се калибрира/настрой уреда за температура на таблото.
    Примерно с ФЕС дали има подобна функция с платените версии?
    На други марки определено е отворена калибрацията на уредите - при нас как е ?
    Забрави
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #3
      Както е написал колегата, забрави за електронно калибриране.Уредът е аналогов и се калибрира на стенд с едно потенциометърче, което после се запечатва.
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #4
        добре а някакво лечение - два уреда слагам и показват едно и също, до 90с е Ок след това при 130 по уред включва 1-ва степен
        При показание на под 90(два милиметра) при диагностика ЕКУ-то казва че е 83-86 , вдига на сто, ЕКУ казва 90-91, отива на 130 ЕКУ казва 96-98 и бучат вентилатори .
        Така с два уреда като единия е моя си (2003 г.) а другия 2004г. кола и двете на по 150-160 х.
        Дайте акъл какъв да тура - вашите не се ли цакат така?
        AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от vlalov Покажи съобщение
          добре а някакво лечение - два уреда слагам и показват едно и също, до 90с е Ок след това при 130 по уред включва 1-ва степен
          При показание на под 90(два милиметра) при диагностика ЕКУ-то казва че е 83-86 , вдига на сто, ЕКУ казва 90-91, отива на 130 ЕКУ казва 96-98 и бучат вентилатори .
          Така с два уреда като единия е моя си (2003 г.) а другия 2004г. кола и двете на по 150-160 х.
          Дайте акъл какъв да тура - вашите не се ли цакат така?
          Смени си датчика на термостата.
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
            Смени си датчика на термостата.
            препоръчайте някакъв че взех един за проба и още по зле работата
            AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

            Comment


            • #7
              Ако с различни уреди и датчици уредът не показва вярно, а на диагностика подава коректни данни към ЕКУ-то, сверено с ИЧ-термометър, провери първо масата на уреда.Ако и след това не показва вярно, вземи един потенциометър и го свържи последователно преди уреда и въртиш, докато догониш показание отговарящо на реалното.После запечатваш потенциометъра в това положение или го сваляш, мериш му съпротивлението е го заместваш с обекновен резистор със същата стойност.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #8
                Най-истинското е при НОРМАЛНА ЦИРКУЛАЦИЯ да сложиш един живачен термометър в казанчето и да гледаш. Защото ако си с двойния датчик ще имаш грешки и на ФЕС и на стрелковия, ако не е точният датчик
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                  Ако с различни уреди и датчици уредът не показва вярно, а на диагностика подава коректни данни към ЕКУ-то, сверено с ИЧ-термометър, провери първо масата на уреда.Ако и след това не показва вярно, вземи един потенциометър и го свържи последователно преди уреда и въртиш, докато догониш показание отговарящо на реалното.После запечатваш потенциометъра в това положение или го сваляш, мериш му съпротивлението е го заместваш с обекновен резистор със същата стойност.
                  Така студените показания ще се изкриви също но пък ще догоди високата температура.
                  А масата на уреда не е ли в някоя букса ?
                  Last edited by vlalov; d.m.y г., 23:04.
                  AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                    Ако с различни уреди и датчици уредът не показва вярно, а на диагностика подава коректни данни към ЕКУ-то, сверено с ИЧ-термометър, провери първо масата на уреда.Ако и след това не показва вярно, вземи един потенциометър и го свържи последователно преди уреда и въртиш, докато догониш показание отговарящо на реалното.После запечатваш потенциометъра в това положение или го сваляш, мериш му съпротивлението е го заместваш с обекновен резистор със същата стойност.
                    Дай на лично цена и да ми го направиш - градски си все пак
                    AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от vlalov Покажи съобщение
                      Дай на лично цена и да ми го направиш - градски си все пак
                      Колега, бих ти го направил с удоволствие, но ако ме чакаш да се освободя, няма да е тази година. На работа съм почти из ден в нощ, че даже и моята съм заебал от към поддръжка, та вече ме е срам да я гледам. Единственият вариант е да я погледна в двора на болницата, но това не е работа за полеви условия.
                      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                        Колега, бих ти го направил с удоволствие, но ако ме чакаш да се освободя, няма да е тази година. На работа съм почти из ден в нощ, че даже и моята съм заебал от към поддръжка, та вече ме е срам да я гледам. Единственият вариант е да я погледна в двора на болницата, но това не е работа за полеви условия.
                        Най-интересното е че май ...го калибрирах.
                        Свалих, разглобих, само медни намотки и едно резистор ли е или нещо подобно, гледахме се тъпо известно време. После го сглабих като стегнах доста здраво контактните гайки .
                        Палнах и на показание 100С (чертата след 90) включи перка 1 степен .
                        Така вече е доволно ще го ръси попа вече
                        AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от vlalov Покажи съобщение
                          Най-интересното е че май ...го калибрирах.
                          Свалих, разглобих, само медни намотки и едно резистор ли е или нещо подобно, гледахме се тъпо известно време. После го сглабих като стегнах доста здраво контактните гайки .
                          Палнах и на показание 100С (чертата след 90) включи перка 1 степен .
                          Така вече е доволно ще го ръси попа вече
                          Явно е имало хлабава връзка и профилактиката му е дашла добре
                          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от vlalov Покажи съобщение
                            Най-интересното е че май ...го калибрирах.
                            Свалих, разглобих, само медни намотки и едно резистор ли е или нещо подобно, гледахме се тъпо известно време. После го сглабих като стегнах доста здраво контактните гайки .
                            Палнах и на показание 100С (чертата след 90) включи перка 1 степен .
                            Така вече е доволно ще го ръси попа вече
                            Първа степен трябва да включи малко след 90, а не на следващата черта
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                              Първа степен трябва да включи малко след 90, а не на следващата черта
                              Е в момента ме устройва и така - преди включваше на 130С първа
                              AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

                              Comment

                              Working...
                              X